Szállítás és fizetésGaranciaGYIKÜgyfélszolgálatNagyker
Bezárás

Kérdések és válaszok

Visszafizetik a termék árát, ha nem vagyok elégedett?

Természetesen igen. Bővebb információt a garancia oldalon találhatsz.
Átutalásos fizetés esetén +1 napos szállítási idővel szükséges számolni!

Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagomat?

A megrendeléseket általában 1-3 munkanap alatt házhoz szállítjuk. Pontos információt az adott termék adatlapján találhatsz.

Átutalásos fizetés esetén +1 munkanappal szükséges számolni!

Telefonon is leadhatom a rendelésemet?

Természetesen igen. Kérlek hívd az ügyfélszolgálatunkat és munkatársaink felveszik a rendelésedet.

Feltudom hívni telefonon az ügyfélszolgálatot?

Munkatársainkat az alábbi - normál díjas - telefonszámon hívhatod: +36 1 255 0222 (Hétfő-csütörtök 10-16, pénteken 9-16 óráig)

Átvehetem személyesen a termékeket?

A megrendelésedet átveheted bármelyik Posta Ponton, MPL csomagautomatában vagy csomagkuldo.hu átvevőponton.

Rendelhetem a munkahelyemre is a csomagot?

Természetesen igen. Bármilyen címre rendelheted a csomagod, ahol át tudod venni.

Mikor érkezik a megrendelt csomagom?

A házhozszállítással rendelt csomagok általában munkanapokon 8 és 18 óra között kerülnek kézbesítésre. A kézbesítést megelőzően küldeni fogunk egy levelet a rendelés során megadott email címre, mely tartalmazni fogja a pontos kiszállítás időintervallumát.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?

Amennyiben futárunk nem talál Téged a megadott címen, akkor hagy egy értesítőt és a következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Sajnos csak kétszer tudjuk megkísérelni a csomag kézbesítését, utána automatikusan visszakerül hozzánk a raktárba.

Más is átveheti helyettem a csomagot?

Természetesen igen. A csomagot bárki átveheti helyetted.

Elrontottam az utalás közleményét, mit tegyek?

Semmi probléma. Kérlek küldj egy emailt és munkatársaink segítenek.

Már több nap eltelt az utalásom óta, de még mindig nem indult el a csomagom. Mit tegyek?

Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és azonnal utána nézünk a rendelésednek.

Több rendelést is kifizethetek egyszerre egy utalással?

Természetesen igen. Fontos, hogy a közlemény rovatba minden rendelés azonosítóját tüntesd fel.

Milyen számlaszámra utalhatom a rendelés összegét?

  • Számlaszám: 11742173-26046332
  • Kedvezményezett: SAD Logisztikai és Online Média Kft.

Fontos, hogy a közlemény rovatban tüntesd fel a megrendelés azonosítóját!

Szeretnél olcsóbban vásárolni?

Iratkozz fel a hírlevelünkre és értesülj első kézből a leárazásokról!