Termékek
Kategóriák
  • Szállítás és fizetés
  • Garancia
  • GYIK
  • Ügyfélszolgálat
  • Nagyker
  • Bezárás

    Kérdések és válaszok

    Visszafizetik a termék árát, ha nem vagyok elégedett?

    Természetesen igen. Bővebb információt a garancia oldalon találhatsz.

    Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagomat?

    A megrendeléseket általában 1-3 munkanap alatt házhoz szállítjuk. Pontos információt az adott termék adatlapján találhatsz.

    Telefonon is leadhatom a rendelésemet?

    Természetesen igen. Kérlek hívd az ügyfélszolgálatunkat és munkatársaink felveszik a rendelésedet.

    Feltudom hívni telefonon az ügyfélszolgálatot?

    Munkatársainkat az alábbi - normál díjas - telefonszámon hívhatod: +36 1 255 0222 (Hétfő-Péntek 13.00-16.00 óráig)

    Átvehetem személyesen a termékeket?

    A megrendelésedet átveheted bármelyik Posta Ponton, MPL csomagautomatában vagy csomagkuldo.hu átvevőponton.

    Rendelhetem a munkahelyemre is a csomagot?

    Természetesen igen. Bármilyen címre rendelheted a csomagod, ahol át tudod venni.

    Mikor érkezik a megrendelt csomagom?

    A házhozszállítással rendelt csomagok általában munkanapokon 8 és 18 óra között kerülnek kézbesítésre. A kézbesítést megelőzően küldeni fogunk egy levelet a rendelés során megadott email címre, mely tartalmazni fogja a pontos kiszállítás időintervallumát.

    Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?

    Amennyiben futárunk nem talál Téged a megadott címen, akkor hagy egy értesítőt és a következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Sajnos csak kétszer tudjuk megkísérelni a csomag kézbesítését, utána automatikusan visszakerül hozzánk a raktárba.

    Más is átveheti helyettem a csomagot?

    Természetesen igen. A csomagot bárki átveheti helyetted.

    Szeretnél olcsóbban vásárolni?

    Iratkozz fel a hírlevelünkre és értesülj első kézből a leárazásokról!